Michael Bryon

Communicatieverantwoordelijke

Michaël (29/08/1985) werd geboren in Borgerhout. Na zijn studies aan het Stedelijk Lyceum van Deurne heeft hij 11 jaar lang een succesvolle carrière opgebouwd in het verzekeringswezen. In 2015 heeft hij afscheid genomen van deze sector om samen met zijn echtgenote een zaak op te starten in hartje Borsbeek. Samen baten zij ‘Den Bryon’ uit aan de watertoren.

In 2007 is hij met zijn partner Eva Leysen in Borsbeek komen wonen. Beiden hadden namelijk van jong af aan een enorme affiniteit met ons dorp. In 2008 zijn ze gehuwd in de Sint-Jacobskerk en zijn ze anno 2019 de trotse ouders van Tibo (10), Carolynn (9), Jeff (4) en Aurélie (1). Ze wonen met hun gezin in de Granvellelaan. Één van de vele rustige woonwijken dat ons dorp te bieden heeft.

Sinds zijn lidmaatschap van de N-VA in 2007 heeft Michaël altijd actief politiek willen voeren. Hoewel hij een deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 aan zich heeft laten voorbijgaan omdat er op dat moment andere prioriteiten waren binnen het gezin, heeft hij iets later een actieve rol opgenomen binnen het lokale bestuur. Als communicatieverantwoordelijke heeft hij het bestuur beter leren kennen en is de zin naar actieve politiek alleen maar groter geworden. Sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 is Michaël gemeenteraadslid, lid van de Raad voor Maatschappelijk Welzijn en politieraadslid. Hij is eveneens trotse peter van Jong N-VA Borsbeek.

Lokale economie, dierenwelzijn, jeugd en sport zijn zaken die hem nauw aan het hart liggen. Zijn vrije tijd brengt hij graag door met zijn gezin.