Lijst N-VA Borsbeek is volledig

Op 20 augustus 2018, over deze onderwerpen: N-VA Borsbeek, OCMW, Senioren, Sociale zaken, Veiligheid, Verkiezingen 2018
Vlnr: Miche De Ceuster, Linda Bresseleers, Jan Adams en Nana Horemans

Wij stellen met veel plezier onze laatste kandidaten aan u voor.

Op plaats 7 staat Linda Bresseleers. Linda heeft er net als haar man André een carrière bij de Antwerpse politie opzitten, als hoofdinspecteur bij de bemiddelingsteams en het netwerk diversiteit. Het spreekt dan ook voor zich dat veiligheid in alle betekenissen hoog op haar lijst met interesses staat. Linda woont reeds sinds 18 jaar in Borsbeek, in de Hulgenrodestraat, met man André, haar zoon en plusdochter. Ze zet zich in haar vrije tijd in als vrijwilliger bij het OCMW en ze geeft ook zwemles bij buurtsport. Haar man André is een actief bestuurslid in de Borsbeekse seniorenraad. Daarnaast houdt ze er ook van om haar vrije tijd door te brengen in het gezelschap van vrienden en vind je haar ook al eens terug op een golfterrein.

Op plaats 14 staat Nana Horemans, mama van Brent en Lynn en weduwe van Geert. Nana zetelt reeds deze legislatuur als gemeenteraadslid voor N-VA en zou graag dat engagement ook de komende jaren verder zetten. Geboren en getogen in Borsbeek woont Nana ondertussen reeds vele jaren in de Corneel Smitslei. Daar kan je haar al heel vroeg tegen het lijf lopen wanneer ze vertrekt naar haar job als zelfstandig verkoopster op markten. Immer goedlachs zal Nana altijd een luisterend oor bieden aan al wie het nodig heeft!

Op plaats 18 vinden we Miche De Ceuster terug. Miche is momenteel gemeente- en OCMW-raadslid voor onze partij en is enorm begaan met armoedebestrijding, natuur en cultuur. Getrouwd met Francois, moeder van 2 dochters, grootmoeder van 2 kleinzonen en overgrootmoeder van een achterkleinzoon. Maar daarnaast vindt ze ook nog tijd om te fotograferen, breien, haken en vooral om van cultuur te genieten, zowel in Borsbeek als in de rest van Vlaanderen. Een warme dame met tonnen levenservaring die met een verjaardag die valt op 11 juli altijd al voorbestemd was om als Vlaams-nationalist door het leven te gaan!

Op plaats 19 tenslotte vinden we Jan Adams. Jan woont reeds 32 jaar in de Lindenboomstraat, vlak naast de fiets- en voetgangerstunnel. Hij is geboren en getogen in Aalst maar heeft ondertussen al lang zijn draai gevonden in het hart van onze gemeente. Professioneel heeft Jan meer dan 30 jaar ervaring in de privésector als industrieel ingenieur en de laatste 12 jaar werkte hij voor de stad Antwerpen als coördinator. In zijn vrije tijd gaat hij graag wandelen, fietsen, bezoekt hij musea of luistert hij naar muziek. Jan zetelt reeds enkele jaren in de gemeenteraad voor onze partij en zal met veel plezier deze enthousiaste ploeg verder steunen de komende 6 jaar!

Hier vindt u nogmaals onze volledige lijst: