N-VA Borsbeek bestuurt opnieuw mee onze gemeente

Op 18 januari 2019, over deze onderwerpen: Gemeente, N-VA Borsbeek

N-VA Borsbeek heeft een akkoord gesloten met Iedereen Borsbeek om ook de komende 6 jaar mee onze gemeente te besturen. Op de gemeenteraad van maandag 21 januari zal er gestemd worden over de voordrachten van de gemeenteraadsvoorzitter, schepenen en de voorzitter van het bijzonder comité. N-VA draagt hierbij volgende schepenen voor die aan de slag zullen gaan met volgende bevoegdheden:

• Walter Kiebooms: schepen van openbare werken, sport en dierenwelzijn
  • Ken Casier: schepen van burgerzaken, lokale economie, communicatie, ICT, personeel en financiën
  • Kristof Van de Velde: Voorzitter van het bijzonder comité en schepen van onderwijs, jeugd en feestelijkheden

Na 2 jaar zal Kristof Van de Velde tijdelijk uit het schepencollege verdwijnen en opgevolgd worden door Wendy Somers die volgende bevoegdheden op zich neemt: Voorzitter bijzonder comité van de sociale dienst, jeugd, onderwijs, personeel en financiën.

De laatste 2 jaar van de legislatuur komt Kristof opnieuw in het schepencollege met de bevoegdheden jeugd, onderwijs, feestelijkheden en cultuur.

Met Linda Bresseleers en Michael Bryon in de politieraad, Margot Mys en Luc Couillier in het bijzonder comité en Anita Van den Bulck, Naomi Van der Velden, Linda Bresseleers, Michael Bryon en Luc Couillier in de gemeenteraad staat N-VA Borsbeek duidelijk paraat om 6 jaar het beste van zichzelf te geven voor Borsbeek en haar inwoners!